PROIZVOD: Istarski, Dalmatinski, Drniški i Krčki pršut (Hrvatski pršuti)
PODRUČJE PROIZVODNJE: Splitsko-dalmatinska županija, Istarska i Primorsko-goranska županija.
PROIZVODNJA: 350.000 komada pršuta
TRŽIŠNI POTENCIJAL: Za realizaciju tržišne prednosti potrebno je, uz oznaku izvornosti i oznake zemljopisnog podrijetla, kreirati i financirati strategiju promocije kojom će se potrošačima objasniti kvalitativne prednosti hrvatskih pršuta, kako bi bili spremni platiti nešto veću cijenu.
Tradicionalni hrvatski proizvodi PRŠUTI – Prvi nosioci europskih oznaka kvalitete.
KVALITETA: Kvaliteta sukladna specifikacijama. Proizvodi su PDO/PGI pa se mjerama promocije posebno ističe EU kvaliteta potvrđena oznakama.
POTENCIJALNI NOSITELJI PROJEKTA: Klaster Hrvatskih pršuta ili Udruge proizvođača, a može i više njih zajednički.
IZVOZ: Svi preduvjeti koji bi trebali omogućiti lakši plasman hrvatskih pršuta na tržištu, po optimalnim cijenama i to kako na domaćem tržištu, tako i na izvoznim tržištima, na kojima izvoz pršuta raste zadnjih godina.
TRŽIŠTA ZA PROMOCIJU: Slovenija, Italija i Njemačka te Hrvatska.
ZAŠTITA: Pršuti su proizvodi koji su prvi zaštićeni EU oznakama kvalitete te bi za proizvode pršute bilo izuzetno korisno da se na tradicionalnim tržištima promovira uz europske sustave kvalitete i europske oznake izvornosti i oznake zemljopisnog podrijetla, koje daju dodanu vrijednost našim pršutima. Cilj promocije je i podići svijest građana o poznavanju europskih oznaka.
PREDNOST PROMOCIJE: Uz podršku županija, naročito Splitsko-dalmatinske županije, pršut može biti jedan od najprihvatljivijih proizvoda za promociju na intra i tržištu trećih zemalja. EU daje prednost prepoznatljivim proizvodima sa zaštitom, oznakama kvalitete.
Konzultantska tvrtka SMARTER nudi vam usluge izrade projektne dokumentacije te kompletne pripreme za projekt promocije i marketinga kroz projekt “Enjoy, it’s from Europe”.
Javite nam se s povjerenjem!