PROIZVOD: Jabuka
PODRUČJE PROIZVODNJE: Kontinentalna Hrvatska
PROIZVODNJA: Ukupan urod jabuka u 2019. – 90 000 tona
TRŽIŠNI POTENCIJAL: Za realizaciju tržišne prednosti, potrebno je kreirati i financirati strategiju promocije kojom će se potrošačima objasniti kvalitativne prednosti jabuke proizvedene u Hrvatskoj s EU kvalitetom, kako bi bili spremni platiti nešto veću cijenu.
KVALITETA: Svi parametri kvalitete, i šećeri te kiseline, kao i veličina plodova, su ujednačeni.
POTENCIJALNI NOSITELJI PROJEKTA: Proizvođačke organizacije proizvođača jabuka
IZVOZ: Osigurati preduvjete koji bi trebali omogućiti lakši plasman jabuke na tržište, po optimalnim cijenama, i to kako na domaćem tržištu, na kojem je potrošnja blizu 90 000 tona, tako i na izvoznim tržištima, gdje izvozimo oko 24 700 tona jabuka (Italija, Slovenija, Njemačka, Austrija, BiH i Egipat).
TRŽIŠTA ZA PROMOCIJU: Hrvatsko tržište, uz jedno ili više tržišta EU – Italija, Slovenija, Njemačka (tržišta unutar EU) ili BiH, Egipat (promocija na tržištima trećih zemalja).
PREDNOST PROMOCIJE: Jabuka, kao najznačajnija voćna vrsta koja čini 42% proizvodnje voća u RH, može biti jedan od najprihvatljivijih proizvoda za promociju na intra i tržištu trećih zemalja. EU prednost daje prepoznatljivim proizvodima vrhunske kvalitete sa specifičnim karakteristikama vezanim uz područje uzgoja.
Konzultantska tvrtka SMARTER nudi vam usluge izrade projektne dokumentacije te kompletne pripreme za projekt promocije i marketinga kroz projekt “Enjoy, it’s from Europe”.
Javite nam se s povjerenjem!